linneawinroth

Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av linnea winroth - 1 oktober 2015 22:15

Nu är det oktober och det betuder att det är...... Den rosa månaden. En månad där butiker färgar saker rosa. Det finns liksom rosa överallt. Det som att vara i himlen. Min månad och min färg. Men det viktigaste av allt man uppmärksammar canser. 

Så precis som dom andra åren så kommer jag under en hel månad bära något rosa varje dag. 

Jag trodde att det skulle vara lätt att hitta 31 olika saker som jag har som är just rosa. Men nej det är det inte. Jag har hitills hittat mellan 18-23 saker som är rosa. 


Men i år vet jag att jag har 5 nya saker så har jag tur kanske jag får ihop till 31 saker. 

Och precis som förra året blir det till att ha på sig sin "Rosa bander" kolektion som består av halsband, armband och öronhängen. 


Så rosa sak nummer 1.

 

Min smartshaker. Den är riktigt rosa och jag har den med mig nästan överallt. Den är bra för jag kan ha den till så mycket.


Till min utmaing!!!! 

Jag utmanar alla er som läser min blogg att under hela denna månade, varje dag precis som jag, bära något rosa för att visa att ni stöttar RosaBandet. Det behöver inte vara något avanserat. Ta bara på er ett rosa armbad, ha rosa skosnören eller ett par solglasögon under hela månade. Tror ni att ni har fler än 23 olika saker hemma? Så bevisa det!!! 


Nu blir det till att lägga mig i sängen och kolla klart på min film. 

I morgon är jag som tur är ledig och då ska jag passa på att sova ut.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards