linneawinroth

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av linnea winroth - 7 oktober 2015 16:30

I dag har jag varit i Göteborg och jobbat för Cancerfondens lunchpromenad.

Vi var ett gäng på 12 st fantastiska tjejer som hade super kul under lunchen. 

Jag och Pauline var där redan kl 8:00 och då satte vi upp tältet och blåste upp 120st heliumbalonger. Super kul och mysigt för vi satt i våran "Party Buss" och trängdes med alla balonger och snören. 

   

Sen kom resten av tjejerna runt 10:45 och sen stratade promenaden kl 12:00. När alla kom tillbaka fick dom varsin goodibag. 

Eftersom jag och Pauline var där tidgt fick vi en liten fika paus. I klädda våra kläder. En rosa mössa med texten #NejTillCancer, ett rosa band och en vit jacka med Cancer fondens logga på.

 

En promenad med massvis av rosa mössor. Vi såg till och med byggarbetare gå runt i rosa mössor. 

 


När vi sen var klara gick vissa och fikade på "Fröken Olssons café" 


Med andra ord har jag haft en toppen dag och gör gärna om det.

Även vi som arbetade med detta fick goddibagar.


Så dagens rosa sak nummer 7:

 

En påse proppfull med:

Rakhyvel

Raklödder

Skorpor

Hundmat

Läpsyl

Sadelskydd

Solglasögon

Bindor

Doftljus

Tandborste

Disktrasa

Vatten

Refläx

Rabattkuponger


 


Så jag samanfatatr dagen med ett sött kolage på alla.

    

I kväll blir det Alpha och sen måste jag försöka packa lite till min resa till Stockholm. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards