linneawinroth

Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av linnea winroth - 11 oktober 2015 18:17

I dag har det varit en sådan där slö dag då jag egentligen bara har strosat runt i stan. Jag var först sen med att äta frukost och sen på att ta mig ut. Jag var nog ute vid 11:30 och då gick jag först till galmastan och gick runt där. Sen gick jag till Gallerian och sen bort mot Östermalm. Sen blev jag trött och gick hem och vilade lite. 

Jag funderade på att gå på någon musikal eller teater men jag orkade verkligen inte ta mig någon stans längre än till sängen så jag la mig och vilade lite. Sen gick jag och åt buffe på Pong. Det fanns en super god soppa på kokosmjölk och chilli och den åt jag hur mycket som hellst av. Så nu ligger jag i sängen och är varm och trött. Men jag ska hålla mig vaken så att jag hinner se palamentet och bron. 


I morgon åker jag hem till lilla Falkenberg igen. Det ska bli skönt att få packa upp och krama familjen. Men jag kommer ju alltid tillbak så snart jag kan. 


Dagens rosabandet sak nummer 11:

 

Mina mys strumpor som alltid få följa med på mina resor.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards