linneawinroth

Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av linnea winroth - 6 oktober 2015 22:00

I dag var min lediga dag och då skulle jag och mamma till Gekås. Men precis som vandligt så ringer jobbet och frågar om man kan jobba. Så i dag jobbade jag 16-21:15. Ett ganska lugnt pass då jag var på 1B och jobbade. 


Men vi hann med Gekås också. Jag köpte inte speciellt mycket. Det blev tofsar, godis och en målarbok.

 

Den var riktigt fin och jag gillar abstrakta bilder. 


Sen innan vi åkte hem så var vi och åt på RoseGarden. Alltså Thai restaurangen som finns där. Super god mat.


Rosa sak nummer 6:

 

Den är min lilla sko som jag har på min bilnycken. Den är så gullig och den luktar bubbelgum. Den får symbolisera min dag som bestod i mycket bilkörning.


I morgon ska jag upp tidigt och åka till Göteborg. Jag ska jobba åt CanserFonden och dom ska ha en lunch promenad som jag ska hjälpa till med. Ska bli super kul att få vara med i en sådan grej. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards