linneawinroth

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av linnea winroth - 8 oktober 2015 18:48

Ja i dag var det mycket som man ska hinna med innan jag åker i morgon.

Min att göra lista i dag:


Städa rummet

Packa resväskan

Skriva klart CV och personligt brev till Medborgarskolan

Hälsa på hos mormor

Träna


Jag betade av allt bit för bit.

Som tur var så hjälper mamma mig med att städa rumet. Sen fick jag sätta mig ner och skriva klart mitt CV. Sen var det som om allt låste sig. Jag fick liksom inte fram det jag ville säga i mitt personliga brev så då tog ja en paus och börja packa lite i stället. När jag sen tyckte att ja fått med det mesta så fick jag återgå till mitt personliga brev. 

Då ska ni veta att jag under tiden var tvungen att kolla på klockan typ va 3 min då jag skulle vara hos mormor och äta lunch vid 12:30 och sen vara på Medborgarskolan kl 13:00. När klockan blev typ 11:30 la jag ner allt och packade väskan med allt man behöver för en eftermiddag på Medborgarskolan. 


Sen var det bara till att åka till mormor och umgås en timme innan man skulle vidare. På medborgarskolan diskuterade vi intervjufrågor och sen skrev jag klart mitt personliga brev. Så nu är jag klar med det och kan bocka av det på min lista. 

När jag sen kom hem fick jag ett sms från Markus och då var det bara till att åka in till stan igen och hämta min bok. Vilket var bra då jag hoppades på att jag skulle hinna få med mig den till Stockholm.


Nu i kväll har jag packat om väskan typ 20 gånger. Suttit och funderat på om jag verkligen behöver 3 par byxor och om jag behöver två par skor. Vilken bok man ska ha med sig och läsa och vad som ska ligga i resväskan och vad som ska få vara i min handväska. 

Men nu är jag nästan nöjd med packlingen. Allt är packat förutom glasögon, lincer, dator och laddare till mobilen. Det får jag ju packa ner i morgon innan jag åker. 


Att göra:

Städa rummet (Mamma)

Packa resväskan

Skriva klart CV och personligt brev till Medborgarskolan

Hälsa på hos mormor

Träna

 

Jag har alltså lyckat stryka allt förutom träningen. Jag hann inte med då jag blev klar typ nu och träningen börjar 18:00. 

Men jag får ta igen det nu när jag ska gå konstant i 4 dagar. 

 

Sist men inte minst.....

Dagens rosabandet sak nummer 8:

Mina promenad skor som jag egentligen har på jobbet men som nu är hemma för att jag ville ah emd mig dom till Stockholm då dom är bekväma att gå i.


Men nu när jag har packat så valde jag bort dom mot ett par stabilare skor med ilägg i. I tron på att dom ska vara bättre för knäna om jag ska gå långt.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards