linneawinroth

Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av linnea winroth - 16 oktober 2015 21:11

I dag har jag varit hos tandläkaren och dragit ut min sista visdomstand. 

Jag ville dra ut den innan den gav mig problem. Och det gjorde den aldrig som tur var. 

Sen skulle jag egntligen bara hem och vila typ hela dagen men jag hamnade på jobbet för att fixa inbjudningar till jobbets vikarier. Vi ska nämligen ha våran egen lilla dag precis som dom andra. 


Så nu är det bestämt vi ska åka till Halmstad den 5 November för att bara ha kul och äta tillsammans. 

När jag efter lite om och men och en del pappers arbete fick dela ut alla inbjdningarna så känndes det skönt att ha gjort det jobbigaste. Nämligen övertyga chefterna och skriva alla inbjudningarna. 

Men nu ska vi bara se hur många det är osm kan och vill följa med. '


När jag sen vid 15:30 fick åka där ifrån så handlade jag en snabbis innan jag skulle köra Viktor och hanns vänner till fotbollsträningen.


Dagens Rosabandet sak nummer 16:

 

Min rosa pärm som jag har sammlat alla papper och brev i. Min följeslagare på jobbet i dag.


I morgon blir det en heldag på jobbet. Jag ska gå in extre på morgonen och jobba för Vicktora som har ont i ryggen. Sen jobbar jag själv på kvällen. Så det blir till att lägga sig hyfsat tidigt i kväll.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards