linneawinroth

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av linnea winroth - 25 oktober 2015 18:50

Precis denna veckan börjar lida mot sitt slut och även denna ledigheten. Nu har jag 4 dagar med jobb framför mig. Sen är jag leidg 3 dagar till. Då ska vi fira mamma, Jag och hon ska även på "En Dans På Rosor" Det ska bli så super kul att äntligen få gå dit. Jag har velat gå på den så länge. Den spelades i Stockholm från början och när jag väl var i storstan så körde dom inte den längre. Så jag fick vänta 4 månader till. Men nu är det bara en vecka kvar.


Vad har jag gjort i dag då? Jo jag har varit i kyrkan på förmiddagen och sen har jag sjungt lite och nu sitter jag vid datorn och surfar runt på lite allt möjligt. Lite senare blir det till att kolla på Bron. 


Nu till dagens Rosabandet sak nummer 25:

Min tavla på Danny Saucedo. Varför valde jag denna i dag? Jo dels för att han precis har släppt en låt. En superbra låt för övrigt. Sen för att jag är så sjukt stolt över denna tavlan då jag jort den själv. Och sist men inte minst. Den representerar både en period av livet som var jobbig men framför allt visar den vem jag är i dag och var jag står någon stans just nu. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards