linneawinroth

Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av linnea winroth - 31 oktober 2015 23:45

Efter mycket om och men är alla filmer äntligen uppladdade. 

Så nukommer det delar från föreställningen.

               

 

     

           

   


   

     

   

 


 

     

     


När Tobias Tackar för kvällen:


Sen kom ett extranummer av Sigrid. Filmen var för stor för att få plats här på bloggen, Så jag la in den på min Facebooksida.



Och slutligen...... Mingel bilder på nästan alla Killarna från kvällen.


CALLE STERNER


TOBIAS BADER


ALEXANDER SVANBERG



TOBIAS KARLSSON

 

En toppen kväll med andra ord.

 

Av linnea winroth - 31 oktober 2015 21:18

I kväll var jag och killarna på Liseberg för att umgås med Julian och Ellie. Erik och ELias var också med och vi har haft så mysigt när vi har åkt Macenica och Helix, sen även när vi gick i kristallsalongen och när vi åkte farfars bilar.

Barnen åt även sockervadd. Vissa åt mer än andra och vissa åt med hela ansiktet.

 

Sen var det även lite kusin mys bland pumorna.

 


Och nu till årets sista Rosabandet sak nummer 31:

  

Mitt åkpass från kvällen. 


Denna månaden har varit helt okej när det gäller att hitta 31 olika saker att annvända under en månad. 


Det ska bli lite skönt att inte behöva komma på något rosa till i morgon.

Jag har velat annväna samma sak flera gånger då jag har annvänt det så ofta men nu kan jag fota det hur mycket jag vill.

 



Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards