linneawinroth

Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av linnea winroth - 15 oktober 2015 18:45

I dag skriver jag inlägget tidigt då jag är sjukt trött. Jag vet inte varför men jag la mig i sängen tidigt. Och nu känner jag att jag snart somnar så jag passar på att skriva innan jag somnar.


I dag var min första dag på mitt vikariat. det blev ett 6:45-16 pass, vilket jag kommer bli riktigt bra vän med dom närmsta 2 månaderna. Jag jobbar typ bara sådanna pass. 


Men jag ska inte klaga. Jag har et bra jobb där jag trivs och mina kolegor är toppen. I vissa fall tycker jag det är bra att jag inte alltid jobbar med vissa personer för då skulle vi aldrig få något vettigt gjort.


Dagens Rosabandet sak nummer 15:

Ett doftljus från Lindex som jag fick när jag jobbade för Cancerfonden förra veckan. Jag har inte tänt det än men texten "HOPE" ger mig alltid en extra tanke när jag sitter vid mitt skrivbord.

Det innerfattar så mycket tankar men jag tänker just nu på att allt kommer årdna sig till det bättre. Jag får bara ge det lite mer tid. Det finns hopp än och det kommer lösa sig.


I morgon ska jag till tandläkaren och dra ut en tand. Sen är jag ledig hela dagen men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte sitta i soffan och dega för det.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards