linneawinroth

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av linnea winroth - 13 oktober 2015 19:45

I dag har jag haft mycket att göra. Jag har varit på jobbet och skrivit på en månads annställning, varit på arbetsförmedlingen och skrivit ut mig för typ 5:te gången, varit på Medborgarskolan och sagt att jag slutar och sen varit hos mormor. 

Så det har varit en del i dag. Jag har från och med i morgon en annställning på 90%. 


Sen var jag som sagt hos mormor och åt lunch med mamma. Då såg vi något riktigt kul. Mormor bor på Fajans och dom har en gräsplät på ca 3*6M och grannen har seriöst en åkgräsklippare för den lilla plätten.

Alltså måttet av lathet att inte orka klippa gräset. Den får ju knapt plats på gräsmattan.

Men jaja alla gör vad dom vill på sin tomt.


Dagens rosanbadet sak nummer 13:

 

Oj vad jag ahr saknat detta när jag var iväg. Min hud har varit så torr och jag blev nästan galen av att jag inte kunde göra något utan att jag fick vita sträck på armar och ben. Men nu är dom insmorda och glada igen.


I morgon blir det som sagt jobb.

 


Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards