linneawinroth

Alla inlägg den 10 oktober 2015

Av linnea winroth - 10 oktober 2015 22:23

I dag stod "Bak & Choklad festivalen" på schemat. 

Alltså jag var fan mer vilse på Stockholmsmässan än vad jag är i en laborint. Det var så stort och så mycket folk. Jag var först på hem, villa och bostadsrätts mässan och sen gick jag till choklad mässan. På hem och villa mässan var det mycket pooler och folk från Äntligen Hemma var där och pratade.


På choklad mässan var det trånkt som i en sadinburk. Deta var så mycket folk där så man fick nästan panik.

Men kul var det för man fick pröva mycket choklad. Jag prövade även Bubbies glass. Det är en glass som är omsluten av något ris som heter Mochi. Glassen var god men inget jag känner att jag måste köpa mer av. 

Smaken var Mango och glassen i säg smakade riktigt mycket men riset runt var bara så äckligt.


Sen måste jag bara visa vad som stod på rumet när jag kom hem.

 

Jo i morse när jag hade ätit frukost och var påväg till Stockholms mässan sa jag till om att jag tyckte det var kallt. Dom bad mig skriva upp värmen och sen se om det blev varmare. Det blev inte varmare så innan jag gick ut för att äta sa jag till om att det inte hade blivit varmt. Dom sa att dom skulle komma och kolla på det. 


Jag gick ut för att kolla på Spring och när jag kom hem så stode denna inkopplad framför sängen.

Så nu blir det lite varmare inne.


Och nu till Spring. Dom hade final i dag och den hölls i Kungsträdgården. Jag var där och kollade.

 

     

   

Vi blev ombedda att ställa oss bakom bilarna och jag kom visst med. Inte vad jag hade räknat med då jag egentligen bara ville se när dom stack iväg. Men roligt att de Jessica Andersson och Magnus Carlsson mot Matte Carlsson och Willy Björkman.


Dagens rosa bandet sak nummer 10:

 

En av mina vapendragare unde rmin vistelse här i storstan.


Nu ska jag snart sova och i morogn ska jag bara ta det lungt och gå i lite affärer.

Så jag svalutar med en bild på dagens påsar.

 

Det blev en del i dag. Desto mindre blir det i morgon då det inte finns något jag vet att jag ska köpa.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards