linneawinroth

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av linnea winroth - 12 oktober 2015 22:41

Nu är jag hemma. Jag är hemma en timme tidigare. Jag skulle åka sj kl 19:30 men sen av en ren slump så såg jag ett inlägg på Facebook om att mtr Express ville att konkurenternas kunder skulle byta tåg. Så dom la ut att man kunde få byta till deras tåg helt gratis bara genom att visa upp en giltig biljett från konkurenterna. 


Så jag bytte till mtr Express och kom hem en timme tidigare. 

Får ju bara säga att mtr express var ett toppen tåg med mycket benutrymme och dom uppdaterade om fotboll hela resan. 

Jag som har en sjukt dålig åksjuka lyckades hålla mig hyfstat "frisk" hela resan.


Men nu är jag hemma med familjen och får ligga i min egna säng i natt. Så mysigt att gosa med familjen och i morgon ska jag till jobbet och prata med chefen. 


Rosabandet sak nummer 12:

Min säng. Jag har saknat den såååå mycket. Den är bredare och står kvar på samma ställe. Jag rör mig så mycket under en natt så det är ett miraken om jag har kvar täcket på morgonen.   

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards