linneawinroth

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av linnea winroth - 21 oktober 2015 23:28

I dag har jag jobbat 6:45-16, det är som vandligt med andra ord. Sen åkte jag hem för att hämta mina grejer till kvällen då det var dax för Alpha igen. Men innan Alpha började så passade jag på att gå en snabbis på marknaden och köpa chillikorv till pappa och kanderade äpplen till mig. 


Sen var det dax för Alpha och där är det precis som vandligt. Mysigt folk att äta med och sen ett mysigt föredrag av Markus. 

Nu när jag är hemma har jag kollat på lite film men nu är det snart tid för att sova. Jag har sovmorgon i morgon och börjar inte innan 16. Vilken lyx om du frågar mig nu. Jag börjar bli van vid att gå upp tidigt varje dag då det alltid är något som händer. 


Dagens Rosabandet sak nummer 21:

Mina gardiner som jag har på rummet. Alltså visst är dom fina men jag borde verkligen byta ut dom snart. Jag vet inte hur länge jag har haft dom men det är liksom en del av mitt rosa rum. Eller ja mitt rum är egentligen grått men mina gardiner speglar liksom mig. Fast det gör ju mina tapeter också då dom är ganska kreativa. Strunt samma mitt rum speglar mig. men jag borde ändå byta gardiner snart...... Kanske till ett annat mönster eller......... till en annan nyans av rosa.

Jaja jag får ta tag i det lite längre fram. Jag får lägga till det i min att göra hög som för tillfället är ganska fylld av annat. Det blir mitt prio......hm.....176 kanske. 

 


  

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards