linneawinroth

Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av linnea winroth - 30 oktober 2015 23:41

I dag fyller mamma år och lagom till födelsedagen har hon dragit på sig halsfluss. Så hon har letar i sängen hela dagen.
Vi hade planerat en mysig helg i Göteborg men nu ligger hon bara i sängen i lägenheter här.

Hon som skulle följt med mig på dansikalen En Dans På Rosor. Men eftersom hon inte mår så väl fick Viktor följa med. Oj va roligt han tyckte det var att sitta 2,5 timme i en teater och kolla på när 10 personer dansar. :) Haha super kul var det kanske inte för han men han klagade åtminstonde inte.

Och oj vilken kväll det var. Dom var så duktiga och det bjöds på många skratt. Allt från naken shocker och transpr till att dom strippade och hånglade på scen.

Men bilder från föreställningen kommer i morgon när jag har fått upp bilder och filmer här på bloggen.

Sen när allt var slut och vi skulle gå hem passade jag att fotas med några av dansarna. Vilka det var får vi se i morgon.

Och slutligen.... Dagens Rosabandet sak nummer 30:

Min bok som jag ska försöka börja läsa i helgen. Vi får se om det blir något tillfälle för att läsa.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards