linneawinroth

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av linnea winroth - 18 oktober 2015 20:45

Ja nu börjar denna veckan lida mot sitt slut. Det är Söndag kväll och det är den enda lilla helgen jag får. Jag har jobbat hela helgen och när jag sedan kommit hem har jag inte gjor tmer än att äta något och sen sova. Jag har varit riktigt trött då det är ett helt annat att jobba nu. Det är många långa och intensiva dagar och är man sen ledig så fylls det med saker man ska hinna med att göra just för att man är ledig. 


Men i kväll är jag hemma. Jag har typ bara varit i soffan då jag ha rvarit ganska slut efter min första intensiva vecka på jobbet. Det har visseligen varit mycket som har hänt på jobbet denna helgen så det är säkert det som tar på energin.


Men nu får jag sovmorgon då jag inte börjar innan 14 i morgon. 


Dagens rosabadet sak nummer 18:

Min bästa vän denna kvällen. Jag vet inte hur många gånger jag har slumrat till på denna men det är skönt att vila lite också och inte ha saker att göra.


Samlar nya krafter för en ny vecka med nya utmaningar.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards