linneawinroth

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av linnea winroth - 9 oktober 2015 21:30

I dag har det varit en lång dag. Jag gick upp 4:45 och packade ner det sista sen var det bara att sätta sig på tåget mot Stockholm. Jag fick självklart byta tåg i Göteborg. Det tråkiga är väll det att jag blir så fruktansvärt illamående på tåg. Men det gick bra när man har åksjuketubbumi. 


jag var framme på hotellet kl 11:30 och det var skönt att få lägga sig lite innan jag skulle träffa Niclas. Vid 14:30 gick vi och fikade. Det var en super trevlig fika och vi pratade så mycket om allt. Det var ju 2 år sen vi sågs sist. Tänk va tiden går fort. 


På kvällen gick jag på bio. Jag fick biobiljetter av jobbet i somras så varför inte annvända den? Jag gick på "Min Lillasyster" Och sen gick jag och köpte lite thaimat och gick hem och satte mig och kolla på Idol. 


Så nu sitter jag här i sängen och äter thaimat. Jag börjar bli riktigt trött så jag ska nog lägga mig tidigt.

I morgon tänkte jag åka på & Bakmässan. Hoppas man får smaka på något. hihi


Dagens rosabandet sak nummer 9:

min rosa Desigual väska.


Och så får jag väll avsluta med några bilder från mitt hotellrum.

 

utsikten från fönstret. Det är en byggarbetsplats under mig.

 

Min super mjuka säng.

 

Fredagsmys i sängen. Ja jag fick byta till Doobidoo i reklam pausen.

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards