linneawinroth

Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av linnea winroth - 19 oktober 2015 22:16

Jag har nu gjort klart denna periodens arbetspass. Jag har varit igång sen i Onsdag med jobb och annat. Jag hoppas att denna veckan blir lite lungnare och att jag ska få kontroll över min lilla fritid med. 

Förra veckan började jag ju med mitt nya vikariat och det med många långa dagar som jag inte riktigt är van vid. Jag är van vid riktigt långa dagar 2-3 dagar och sen vara ledig. Nu har det varit långa dagar konstant. Det tar sin lilla tid att annpassa sig. 


Men nu är jag ledig en dag. Jag har bara ett möte på eftermiddagen i morgon men annars är jag ledig. 

Det ända som egentligen bekyrmmar mig just nu är sen jag drog ut min tand. Jag drog ju ut min visdomstand i Fredags och nu ha rjag blivit ganska öm i kinden, och det har satt sig i halsen. Det gör ont när jag äter och sväljer. Sen har jag fått munsår som ömmar och skaver. Jag tar värktabletter men det hjälper inte. Men jag får väll hoppas på att det ska gå över om några dagar. 


Och nu till Rosabandet sak nummer 19:

Min rosa penna. Jag har nu tagit mig tid att sätta mig ne roch skriva lite i min skrivbok som jag gör när jag känner att jag får tid över. Jag har inte riktigt haft tid under två veckor så det känns skönt att ha lite tid nu.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards