linneawinroth

Alla inlägg den 1 oktober 2016

Bio

Av linnea winroth - 1 oktober 2016 23:26

I dag har jag hunnit med att både köpa nya handdukar, läsa böcker och gå på bio. 

På förmiddagen köpta jag ett par nya handdukar då mitt röda fina hår färgar av sig när det blir blött. Så varje gång jag har duschat så lämnar det fina röda fläckar på mina rosa handdukar. Så jag har köpt en svart och en röd ahndduk osm jag nu kan förstöra när mina rosa är sönderklottrade med röda fläckar.


Efter lunch tog jag mig in till stan mest för att bara gå och njuta av det fina vädret men det blev även en paus då jag satte mig med en latte och läste lite i min nya bok "Omgiven Av Idioter" 

Och flitig som jag är så har jag redan satt dit ett sökregister i den så att jag snabbt hittar det jag letar efter.


Sen vid 17 tiden tog jag mig till Fridhemsplan för att handla och sen åka hem och laga mat. Och när klockan bara hade hunnit bli 19:10 bestämde jag mig för att gå på bio. Så i kväll har jag sett Tim Burtons nya film "Miss Peregrines hem för besynnerliga barn" 

Får väll bara säga att han har gjort det igen. Han är riktigt skiklig på att måla upp en riktigt bra fantasivärld där gränsen mellan fantasi och verklighet är hårfin.

Jag är nöjd med bio besöket. Jag passade på att gå på bio i kväll då jag hade en biobiljett som jag fått av jobbet som snart går ut. Så passade på att utnytja den innan den bränner inne. Väl på bion fick jag reda på att jag har yterligare en biobiljett som är kopplat till mitt kort så det betyder att det snart blir yterligare ett besök på bio.

 

Och nu är jag hemma och ska sova. Men innan ag gör det så får jag väll följa upp gårdagens inlägg.

Har ni inte läs det finns en länk HÄR. 

Men som sagt så lovade jag bilder på mina kalendrar och jag har nu fixat det. Jag trodde desvärre att jag hade en bild på min första men jag har inte hittat den så ni får nöja er med min nuvarande och min framtida.

 

Min nuvarande:

 

och min framtida:

 

 Nu ska jag sova. 

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards