linneawinroth

Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av linnea winroth - 7 oktober 2016 22:10

Japp i dag har jag kännt mig lite kreativ. Jag var först på ett möte borta vid Globen och sen tog jag mig in till stan. Klev av fel och hamnade vid Östermalmstorg. Vilket inte gjorde mig något alls då jag ändå gillar att gå. Jag satte mig på mitt vandliga ställe vilket blev Starbucks och tog en pumpalatte. Och när jag satt och drack den kom jag på miljoner mönster jag ville göra på muggen. Så jag börja måla den. Och nej den blev inte alls snygg men jag fick känna mig kreativ och det var kul. Nu i kväll har jag kollat på "Världens Barn Galan". Det var okej men jag är mest intresserad av årats idrottsuppdrag. dom skulle ro 19 Mil på 5 dagar. Vet inte hur många idrottsprofiler som var med men ca 30 st skulle jag tro. Men nu börar klockan bli mycket så jag ska avrunda med dagens rosa bild och sen blir det sängen. 

Det blir en bild på min rosa shaker som Viktor köpte till mig. Min gammla råkade jag ta sönder när jag frös vatten i den. Det roliga är att den egentligen ska tåla att frysas men med tanke på att jag hade tappat den så många gånger och fått små ytliga sprickor så sprack den sen när jag fyllde den med vatten och glömde den i frysen.

Men som sagt min nya är litestörre så jag får drick mer. Det är alltid bra.

    

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards