linneawinroth

Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av linnea winroth - 25 oktober 2016 23:05

Japp i dag går jag in i den intensiva månaden. Det börjar med två dagar event på Yasuragi hotell och spa i Nacka. En toppen kväll blev det med härligt mingel, mat och möten. Nu har vi lämnat annlägningen och åkt till hotell Nacka J där vi i personalen kommer bo över natten. Alla har fått varsitt dubbelrum att vara i och det är så fruktansvärt lyxigt.

Det är ju lite synd att vi bara ska sova här för det är sjukt mysigt. I natt kommer jag sova som en stock och i morgon väntar en hel dag med event och det kommer bli så fruktansvärt kul och jag ser fram emot morgon dagen.

Men precis som jag sa innan så lever jag lyxliv just nu för jag fick taxi från stan ut till Yasuragi, sen förbokad buss från Yasuragi till hotellet och i morgon kommer det en taxi och hämtar oss på hotellet för att ta oss tillbaka ut till Yasuragi och sen på kvällen så kommer det finnas taxi som kör oss hem. Dom ska då släppa av mig vid Globen på vägen hem då jag ska från ett jobb till ett annat.

Jag tänkte avrunda inlägget med dagens rosa sak.

Min borste som får vara med mig på resor och denna borsten har bland annat varit med i Thailand, Barcelona och Palermo. Och snart ska den få följa med till Rom.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards