linneawinroth

Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av linnea winroth - 20 oktober 2016 19:42

Jag lyckades gör klart alla andra datorer i dag. Så i dag har jag uppdaterar 183 datorer. Och det var precis för jag stängde av den sista datorn 16:57 så det alltså exat 8 timmar att uppdatera 183 datorer. Nackdelen med det är att jag nu inte vet hur det blir med jobbet nästa vecka. Även om det egntlgen bara rör sig om 1 dag nästa vecka. Men det får jag nog reda på i morgon då jag ska tillbaka dit och se om dom har något annat kul som jag kan syselsätta mig med.


Men dagens stora projekt är att tar sig igenom larmbågen utan att det tjuter. Jag får väll säga att jag blir kroppsvisterad minst 8 gånger på en dag. Och oavsett vad jag har för skor så tjuter det, och jag har bytt kläder man dert tjuter åndå. Och sen klagar dom på att jag inte har några riktiga arbetsskor då jag får gå i mina egna eftersom jag inte jobbar ute på lagret men reglerna är att alla som vistas på lagret måste ha riktiga arbets skor och jag har bett jobbe tom det och dom sa att jag skulle få det i dag men än så länge har ajg inte fått några så tills dess får vakterna klaga på mig och typ bli lite lätt irriterade men vad ska jag göra då arbetsplatseninte kan låna ut några skor och mitt jobb aldrig ger mig några.


Men jag får ta på mig ett annat par skor i morgon och se om dom tjuter lika mycket och hålla tummarna för att jag får några srbats skor snart. 

Det jobbiga är också det att det är 3 olika vakter på en dag. Alla säger olika saker om mina skor. Vissa säger att jag "Bör" ha stålhetta på skorna men att jag ändå inte vistas på lagret, Någon säger att jag "Ska" ha stålhetta och att det gäller ALLA medan den tredje säger att jag måste fixa det för att annars får jag inte vara där. 


Strunt samma, det är egntligeninte mitt fel att jobbet inte löser det även om det är jag som får skiten för det när jag väl är på plats.

Dagens rosa sak blir min keso som nu under Oktober månad har bytt utseende från röd/orange till rosa.

Jag borde gå coh lägga mig då jag ska upp tidigt i morgon med. Sen är det helg och då har jag en del som jag ska göra, delvis gå på utbildning inför Stockholm Filmfestival och sen packa, dels till resan till Rom som är om en vacka och sen packa allt inför flytten den 1 November.

    

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards