linneawinroth

Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av linnea winroth - 9 oktober 2016 21:41

Innan ni säger något, ja jag är ganska konstig. Men det regnade i natt vilket jag hörde runt 4:00 i natt. Det betydde att det var betydligt kallar i luften i dag. Och jag har nu fått inse att det är betydligt kallare här uppe i landet än vad det var hemma i Falkenberg. Så jag klädde mig varmt i dag med mycket kläder, halsduk och vantar. Sen tog jag mig till Stureplan och satt inne med min Pumpa latte och kollade när det regade utanför. Väl hemma lämnade jag väskan och tog på mig regnjackan och gick ut i kylan igen bara för att jag gillar regnet. Jag gillar liksom att bli blöt i håret. Men kom på ganska fort att mitt hår färgar av sig när det blir blött så jag gick in lika fort osm jag kom ut. 


Så jag satt och pratade med familjen och Lotta, Jörgen och Jonte som var på besök hos oss. Alltid kul att prata med alla. Och nu sitter jag här med mitt te och skriver lite på datorn. Sen har jag satt en låt på repit så nu hör jag bara en låt från musikalen Hamilton. En ganska rolig låt så tror att musikalen kan vara rätt bra. Eller så är det bara denna skådispelaren som ska vara rolig. 


Dagens rosa sak blir mitt pennfack med ugglor. I detta pennfack finns alla mina pennor som alltid är med i min väska. Dom har annvänts flitigt och det börjar bli lite glest i den då jag fått slänga många pennor men så fort alla pennorna är slut så byts dom ut till nya.

    

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards