linneawinroth

Alla inlägg den 26 oktober 2016

Av linnea winroth - 26 oktober 2016 23:54

Oj va intensiva dessa två dygn blev ändå. Det började redan på förmiddagen i går. Jag skulle inte börja jobbet fören vid 12:30 så i Måndags när jag la mig så tänkte jag att jag kommer ha hla förmiddagen att packa mer allt inför ett två dagars event där jag eventuellt får sova över. Som tur var så hade jag hängt fram allt så det skulle egentligen bara ner i väskan. Men när jag vaknade runt 7:00 så fick jag ett mail och det var ett mail om att en arbetsgivare.Hade sökt mig. Så jag satte mig och svarade men det tog myyycket mer tid än jag trodde så vid 11:25 insåg jag att jag måste sluta för min tunnelbana skulle gå 11:48 och jag satt i enbart pyamas. 


Men jag klarade av allt och jag var i tid till jobnet. Sen åkte vi ut till Yasuragi där vi skulle vara. Egenhets första del var mellan17-20:30 och efter det så fick vi plocka ihop snabbt och sen åkte vi till värst hotell som då blev ,Nacka ,j och väl där så fick vi lite egen tid och då bloggade jag och sen somnade jag solen klubbad säl. 

Dagen i dag började redan vid 6:00 och 6:30 satt personalen i en taxi tillbaka till Yasuragi. Sen flöt dagen på bra och kl 17:00 var vi klara för att åka hem. Och jag hade sagt till tidigare att jag behövde åka med den första taxin för att hinna till Globen men så blev inte fallet. Väntetiden på taxi var lång men som tur var fick jag gå före några och ta den första taxin som kom. Sen körde den mig hela vägen till Globen där min "Kick Off" med Stockholm Filmfestival höll till. Så i kväll blev det mat och sen 5 kamp. Mitt lag förlorade men jag hade bäst poäng i både bowling och golf. 

Jag var gemma nu vid 23:45 så nu har jag packa allt inför i morgon då jag ska vara på Arlanda kl 6. Därför ska jag se om jag kan sova något och kan jag inte det så ska jag dygna men har jag tur att jag somnar så blir jag glad. Sen för jag ställa miljoner larm så att jag kommer upp i natt/ morgonen. 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards