linneawinroth

Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av linnea winroth - 3 oktober 2016 22:07

Ja precis som rubriken säger så har jag i dag hunnit tvätta, njuta ute i solen men också sitte på mitt favorit ställe i kista. Vårar extremt vackra bibotek. Det har varit en dag i total tystnad från min sida. Nej jag är inte konstig men jag brukar diskutera med mig själv fast i det tysta så att bara jag hör. Men i dag kunde jag inte höra mig själv i huvudet vilket var ganska skönt. Ärligt talat så kan man i bland bli trött på att diskutera med dig själv för man får ju bara svar på det man redan vet.
Så bortsett från att jag har lyssnat på musik större delen av dagen så har det varit riktigt tyst i mitt huvud.

På kvällen prövade jag att pickla lök och tro det eller ej men det blev toppen. Så nu har jag pucklar lök i kylen som jag ska använda i morgon då det blir vetoburgare med lök och en potatissallad på sötpotatis.

Men innan jag avslutar inlägget så får jag visa dagens rosa sak.

Årets upplaga av rosa bandet pryder just nu min svarta jacka.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards