linneawinroth

Alla inlägg den 8 oktober 2016

Av linnea winroth - 8 oktober 2016 21:34

Dagen började med en joggingrunda på 5km. Det blir bättre och bättre för varje runda, men jag har en bra bit kvar innan jag når mitt mål. 

Annars har jag städat lite eftersom jag fäller osm en katt. Och kan någon svara på varför det finns fullt av röda hårstrån inne hos Lars och varför jag hittar röda hårstrån i duschen EFTER att jag har städat där. Dom frågorna ställer jag mig själv dagligen men ingen verkar veta svaret. 

Som i dag, jag damsög hela badrummet i dag för att få bort alla mina hårstrån men när jag sen komme rin i badrummet några timmar senare så ligger det likt förbannat hår från mig på golvet. Jag var ju inte äns där inne se jag städade där!!! 


Men i alla fall har jag bortsätt från att städat hunnit med att sitta med mina böcker och skriva lite och måla. Nu i kväll blev det lite slappande framför tv:n. Jag skulle egentligen se på "Sveriges Bästa...." som började kl 20:00. Medan jag väntade på att det skulle börja kollade jag på någon film med Michael Jackson och när klockan blev 20:00 och jag bytte kanal så satt jag ändå och bara kolla på dom förts 15 min innan jag stängde av tv:n och gjorde annat. 


Men nu ska jag sova för jag saknar min säng lite.

Men först.... Dagens bild.

Det blir en bild på min Rosa vindjacka. Har den alltid när jag tränar. Bårde när jag springer, går promenader eller när jag tränade Thai Boxning. Den är bra på det sättet att den värmer till och från mina träningar samt svalkar mig under träningspassen. Och det stora pluset är ju att jag syns som en lysande nionskylt, dels på grund av den starka färgen och för att den har reflexränder lite överralt så allt syns jag när jag är ute.


   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards