linneawinroth

Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av linnea winroth - 5 oktober 2016 19:23

Japp min energi och humör har varit överallt i dag. Kan ju säga att jag somnade riktigt tidigt i går. Sov till 7:15 då jag hörde Lars och var väll vaken tills han gick vid 7:30 sen somnade jag om en timme. Sen gick hela förmiddagen åt till att bara samla kraft till att ta en dusch. När jag sen plattade mitt hör så gick brandlarmet för att jag råkade stå precis under den när det ångade från mina fuktiga toppar.

Sen hade jag egentligen bara en sak jag skulle göra i dag och det var och handla. Så efter mycket om och men från min sida så fick jag på mig kläder och kom ut. Men redan vid våran port så känner jag att jag glömde att dra med mig min energi. Den låg antagligennoch sov under hela min tur till affären. Det hjälpte inte äns att solen sken och det var skönt på ställerna som det fanns lä och solen nådde fram. Så besöket till affären var ett rent helvette där jag fick bita mig i tungan för att inte säga något spydigt till kunder som klagade lite högre än normalt.

När jag tillslut kom hem sånna jag mig på soffan lite innan jag gjorde ett försök att hitta min energi och kanske balansera mitt humör. Kan ju bara säga att mamma har fått höra det ena och andra från mig i dag.
Men jag packade min väska och gill till biblioteket i hopp om att få försvinna bort i min värld en liten stund. Det märktes på min packning att jag verkligen inte var på humör för det som hamnade i väska i dag var dator, laddare, pennorna och 1 ända skrivbok. Alltså min väska var så tom i dag men jag hade liksom ingen ork att göra något annat.

Men väl på biblioteket känner jag hur mitt dåliga temperament rann av mig. Och jag har fått mer energi. Så att bara få sitta där och lyssna på musik och skriva hjälpte mig fruktansvärt mycket i dag.

Det som biblioteket dessvärre inte hjälpte mig med var min frossa. Okej jag fryser lite mindre i dag men jag kan heller inte gå utan varken raggsockorna eller koftan. Dom blir kvar på mig ett tag till.

Men nu är jag hemma igen och har precis ätit Pull pork med picklad lök och majs. Super för övrigt och snart ska jag och min kudde ha ett seriöst snack.

Så min rosa sak är min skrivbok.

Min rosa skrivbok och mina hörlurar är det som räddade mig lite i dag. Skulle jag inte gått till biblioteket i dag skulle jag antagligen bara ligga i soffan och vara lätt irriterad vilket skulle gå ut över den första person som skulle våga säga något. Vilket skulle blivit mamma.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards