linneawinroth

Alla inlägg den 6 oktober 2016

Av linnea winroth - 6 oktober 2016 20:51

Japp i dag har energin kommit tillbaka till mig. Det firade jag med en joggingrunda på förmiddagen och en promenad på eftermiddagen. Annars har jag sett på film och dansar en del. Och på kvällen packade jag väska (betydligt lättare ön vandligt) för att sätta mig på biblioteket men det var smockfullt där i dag. Tänkte åka och sätta mig på Mos men eftersom klockan var 18 när jag skulle åka så kom jag fram till att det inte skulle vara någon idé och cafen i kista är så tråkiga.
Så jag gick en kort runda i stället innan jag gick hem och läste lite i stället.

Nu ska jag lägga mig i min ofantligt rosa säng.

Japp allt är rosa i den förutom en kudde som är vitprikkig. Men den är så härlig och det är så jag att den är rosa. Och nej den är inte enbart råda på grund av denna månaden utan min säng är rosa 2/3 av tiden. Har två olika uppsättningar av rosa sängkläder och en uppsättning som är vitt.

Men nu ska jag sova för i morgon behöver jag ställa klockan. Vilket jag inte gjort på över två veckor.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards