linneawinroth

Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av linnea winroth - 23 oktober 2016 21:50

Japp i dag ser lägenheten ut som ett bombnedslag för i dag har jag börjat pack för Rom. Så i ena hörnet så är min klädhög inför Rom, och i andra hörnet är högen med kläder till Eventet och Kick Off:en som är nu på Tisdag och Onsdag.

Och förtutom att jag har tagit över större delen av all golvyta i storarummet så har jag i dag hittat en sak (tror jag kan säga så?) en sak till mitt rum. Jag ska nämligen skaffa en spegel nu när jag ska flytta och då ville jag även ha ett par balettskor som inrednings detalj så jag har i dag fixat ett pars riktiga tåspets balettskor.

Så dagens rosa blid blir skorna som kommer bli en super fin detalj i mitt nya rum. Och ett + var att jag faktiskt kan stå i dom en liten stund. Men eftersom jag inte har dansat balett sen jag gick på gymnasiet så kommer det dröja ett bra tag innan jag kommer ta på mig dom igen.

Bara för skoj skull slänger jag med en ganska suddig bild på när jag har på mig dom.

Nu ska jag snart sova för i morgon väntar det jobb.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards