linneawinroth

Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av linnea winroth - 21 oktober 2016 23:27

Ja det är helg och den ska jag spendera genom att gå på utbildning och sen packa. Jag ska försöka hinna med och sätta mig med min pärm men det känns inte som att jag kommer då så mycket tid med det.
Sen har min mobil börjat krånga för nu lägger tutchen stundvis av så jag inte ka göra något på mobilen har jag så tur räcker det att jag låset mobilen och sen går in i den igen. Vissa gånger jag har fått stänga av den och sen sätta på det igen och då funkar den felfritt ett tag. Men i dag låste sig allt på den, skärmen blev helt plötsligt vit och sen kom bilden tillbaka. Men i dag när jags tänjde av den så visade den en halsvart bild med ränder på. Typ samma sak som när vilken är SL der och det lyser fast med miljoner sträck och bilden typ är delad i 100 ränder. Så såg min mobil ut när jag försökte starta om den för ca 7 gången på en timme.

Kan väll bara säga att det var ett under att jag inte slängde denni marken när jag väntade på bussen för då laser sig hela skärmen och jag kunde inte göra någon ting alls.

Så det blir till att lämna in den så den inte äns är 7 månader gammal.
Så får jag väll hämta ut en ny telefon sen.

Dagens bild blir på en rosa disktrasa som jag från Lotta. Haha alltid kul att få oväntade brev i brevlådan.

Men nu ska jag gå och sova då det blir någa timmars utbildning i morgon och jag är ganska trött efter denna veckan på ett IT företag.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards