linneawinroth

Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av linnea winroth - 4 oktober 2016 20:04

Både i dag och går frös jag och mina händer var kalla. Vilket bara händer när jag blir sjuk för egentligen är jag riktigt varmblodig och fryser sällan om varken händer eller öron men när jag håller på att bli sjuk så sjunker temperaturen i mina händer och jag börjar frysa.
Vi tror det beror på att efter att vi hade besök av en besiktnings gubbe som kollade våra ventilation och efter att han varit här och besiktigat det så har det börjat dra kallt bårde hos mig och i Lars sovrum. Lars kände av det redanefter första natten och jag har börjat känna av det nu en vecka senare. Det blir liksom iskallt i lägenheten och våra element är på max men eftersom det drar så fruktansvärt i lägenheten kan inte eliminera värma upp lägenheten riktigt. Så vårar varmaste ställe just nu är vis spisen när vi lagat mat eller i badrummet där vi har golvvärme.

Men som sagt jag har börjat frysa en del så i går åkte raggsockor, kofta och halsduk fram till kvällen och i dag har jag bott i mot halsduk och kofta. Jag ser ut som en liten eskimå när jag bäddar in mig som i en iglo i mitt täcke och energin är inte den högsta. Jag har varit vaken i ca 11 timmar och är redo att lägga mig när detta inlägget är klart. Därför tänker jag avsluta inlägget med att lägga upp min rosa sak.

Det blir min rosa iPad som är full av bilder och texter. Det är som min digitala anteckningsbok som jag klottrat sönder.

Men nu ska jag sova och hoppas på att jag blir varmare i morgon.

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards