linneawinroth

Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av linnea winroth - 13 oktober 2016 20:24

I dag har jag suttit telefon större delen av dagen. Jag tog det hyfsat lungt på morgonen och kollade runt lite på datorn innan jag tog mig till Sätra för att kolla på ett eventuellt boende. boendet var riktigt bra men desvärre vägde nackdelarna mer än fördelarna så jag kommer tacka nej till det boendet. Dels för att det lång ganska avlägset med nästan en km till tunnelbarnan och för att det var ganska drygt att ta sig in till stan. 


Besöket gick också ganska fort då jag ganska fort fick intrycket av det. Men när jag sen tillsut tagit mig tillbaka till stan så satte jag mig på ett cafe och där hann jag inte sitta länge innan mobilen gick varm. Jag har inte kännt mig så populär på väldigt väldigt länge. Först pratade jag med mamma, sen pappa, sen ringde farmor och sen ringde mormor och efter det pratade jag med pappa igen. Så alla som satt runt mig måste ju trott att jag jobbade på riktigt bra där med min dator och alla papper jag hade framför samtidigt som telefonen ringde konstant. 

Haha det avr riktigt kul faktist och det får alla gärna göra om snart igen. 


Men efter att jag suttit på cafe i två hela dagar så kommer jag nog inte gå på cafe på ett tag. 

Nu är jag hemma och har precis ätit. Vilket var väldigt uppskattat av min mage då jag har tagit hand om den riktigt uselt dessa dagarna. 

Men efter att ha tagit mig igenom dessa dagar så har jag ett jobb projekt på gång samt så har jag fixat boende. Så i November flyttar jag till ett radhus här i Kista. 

Dagens rosa sak blir min laddare till mobilen som jag alltid har i väskan. Den är super och verkligen ett måste när jag går någon stanns då jag lyssna rpå musik så mycket så drar det en del bateri och eftersom jag är borta ganska mycket  så behöver jag kunna ladda den på ställerna jag är på. 


Och har ni inget att göra kommer här tre låtar som jag har lyssnat på en del i dag. Det är låtar från musikalen "Hamilton"

 

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards