linneawinroth

Alla inlägg den 2 oktober 2016

Av linnea winroth - 2 oktober 2016 21:10

Vet inte hur många som noterade att det var den 1 Oktober i går. Precis som alla andra år så är det den "rosa" månaden och precis som dom senaste åren så kommer jag uppmärksamma det.

Så mitt armband och öronhängen kom fram.

och ni osm har följt meig ett par åt noterar säker att mitt rosa halsband saknas i år. För till skildnad på halsbandet så var det inte gjort av äkta silver och har blivit missfärgat så det var inte så mint med resten av kolektionen.

Jag håller på att leta efter ett nytt halsband men det är inte så lätt det det måste matcha med dom rosa pärlorna jag redan har.


Men i alla fall så har jag börjat med min rosa månad. Där jag ska försöka lägga upp en rosa sak varje dag hela mpnade ut.

Så om mina rosa bandet smycket är från i går så kommer nästa sak i dag.

I dag åkte jag in till stan, närmare bestämt "Radisson Blue Waterfront" för att pärla för Ung Cancer. Jag gjorde 25 armband och är riktigt stålt och kul var det. Men shit va fort det gick att göra dom.

 

Va kul att vi var 700 st som pärlade åt gången och det kom hela tiden nytt folk.

 

Såhär såg det ut framför mig efter ca 15 min.

Så dagens bild blir mina rosa "Fuck Cancer" armband.

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards