linneawinroth

Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av linnea winroth - 19 oktober 2016 19:30

Ja hur ska man förklara detta? Jag har blivit inhyrd på ett IT företag där jag ska uppdatera program på datorer. 

Dom första 2 timmarna gick gansla långsamt då inte riktigt visste vad jag skulle göra så jag fick liksom hoppa in lite överallt. Men tillsut kom dom på vad jag skulle göra. Så efter att jag hade stöldmärkt ett 20 tal Ipads och satt etiktetter på ett 80 tal datorer så fick jag uppgiften att uppdatera 269 HP datorer. Jag gjorde 96 av dom datorena under ca 4 timmar.


Nu är jag hemma och riktigt seg för det har varit en del att ta in första dagen men detta kan nog bli en rolig vecka. Jag har satt som ett litet mål att försöka göra kalar dom andra datorenan i morogn vi får se hur det går.

Min rosa sak blir nu mina matlådor. Alla mina matlådor är rosa och jag har äntligen fått annvändling för dom. Då företaget ligger en bit från typ all civelisation så blir det svårt att köpa mat på plats. Så denna veckan blir det korvstroganof och ris. Hela veckan ut. Haha här får man inte vara kräsen ;)

   

Presentation


Denna bloggen drivs av mig Linnea Winroth som är 23 år och kommer från Falkenberg. Men som är bosatt i Stockholm.

Tog studenten sommaren 2013 från Falkenbergs gymnasieskola där jag gick inriktning Estet.
GÅ TILL PRESENTATION FÖR ATT LÄSA ME

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards